Конфлікт – це завжди прямі або непрямі збитки для організації.
Розвиток медіаційних компетенцій у співробітників дозволяє в кризових ситуаціях знаходити справедливе для кожного рішення, яке виконується добровільно у 80% випадків, що суттєво сприяє підвищенню продуктивності роботи та є вдалою профілактикою саботажу в компанії.
Корпоративні програми з медіації та переговорів актуальні, якщо
- ви маєте потребу розвинути компетенції співробітництва для пошуку додаткової цінності
- компанія зацікавлена вибудувати систему, яка перетворює конфлікт на конструктивний процес пошуку рішення проблеми
- в компанії є конфлікти, які гальмують процес розвитку компанії
- в компанії планується запуск масштабних змін, реорганізацій та трансформацій
- керівникам та ключовим членам команди треба підвищувати компетенції ведення переговорів та оволодіти новими методами
Емоційний інтелект