Цільова аудиторія
Менеджери, власники, проектні менеджери, HR-менеджери, а також всі, хто дотичний до вирішення складних ситуацій в компанії і зовнішній взаємодії.
Зміст програми
- Конфлікт. Його складові. Види конфліктів в організації. Закономірності розвитку конфлікту
- Медіація і медіаційні компетенції: зміст, поняття, види
- Медіаційні компетенції (структура процесу, фази)
- Медіація в діалозі за умови особистого залучення у конфлікт
- Конфлікт-коучинг
- Робота з емоціями
- Управління процесом відпрацювання рішень
- Медіація як елемент системи управління конфліктами в організації.
В результаті програми Ви отримаєте:
- Знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються.
- Відпрацюєте навички прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін.
- Відпрацюєте навички ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, між організацією та клієнтами, партнерами.