Ми всі хочемо успіху в медіації. Кожен вимірює успіх по своєму, але якщо про бізнес, то одним з суттєвих вимірювачів успіху є гроші. Зазвичай ми кажемо тим, хто у нас навчається: ставтеся до послуги як до бізнесу. В будь-якій сфері ніхто не приходить за послугою просто так. Подумайте про свою унікальність: послуги, бренд, експертність, ніша тощо. Це запорука того, що клієнт прийде саме до вас.
Один з прикладів бізнес рішень щодо застосування медіації я бачила в Німеччині. Страхова компанія страхує ризики судових спорів. Коли раптом спір виникає, є цілий підрозділ медіаторів, які намагаються залагодити спір, щоби не було судового розгляду. Кількість медіаторів в підрозділі весь час збільшується. Заробіток компанії в тому, щоби не виплачувати страхові винагороди. Зі слів страхової компанії робота підрозділу дуже успішна.
Інший приклад, про який нам розповідав один з медіаторів це медіація спорів пов’язаних з кредитними зобов’язаннями перед банком. По боргових зобов’язаннях, які банк був готовий передати колекторським компаніям за 10%, цей медіатор пропонував домовитися на умови, які були більше ніж 10% і різницю фінансового успіху розділити з банком в рівних частинах. Банк отримував більше, тай й медіатор себе не ображав
Відкритість розуму і вихід за рамки веде до нестандартних рішень і успіху.
Будьмо креативними! Будьмо успішними!!