Програма спрямована на відпрацювання навичок пошуку доданої цінності в переговорах за допомогою роботи з інтересами з зовнішніми контрагентами та безпосередньо в компанії. Це дозволяє знаходити кращі рішення для отримання максимального результату.
Розроблена на основі Гарвардської переговорної моделі з урахуванням специфіки України та власного досвіду викладачів з проведення переговорів за інтересами, в т.ч. як посередники (медіатори).
Програма для вас, якщо ви готові і прагнете:
✔Отримувати додаткову цінність в переговорах у довгостроковому періоді використовуючи вміння поєднувати різні інтереси і знаходити оптимальні рішення для кожної зі сторін;
✔Навчитися розпізнавати різні моделі переговорів і змінювати переговори з нульовим результатом на модель переговорів за інтересами;
✔Розвинути свої здібності приймати креативні рішення, ґрунтуючись на інтересах учасників переговорів;
✔Віддаєте перевагу безконфліктному спілкуванню і розумієте цінність відносин.
ФОРМАТ оффлайн (Київ), три модулі по три дні (по 24 години один модуль, разом 72 години)і:
27-29 вересня 2024 (з 09:30 до 18:00) – перший модуль
11-13 жовтня 2024 (з 09:30 до 18:00) – другий модуль
1-3 листопада 2024 (з 09:30 до 18:00) – третій модуль
ТРЕНЕРИ ПРОГРАМИ:
ГАЛИНА ЄРЬОМЕНКО, СЕО УЦМ, к.ю.н, стажист CEDR (UK) 2022, медіаторка з декількома міжнародними сертифікаціями, Mediator of the Global Mediation Panel at the Office of the Ombudsman for UN Funds and Programmes
ОЛЕНА ТКАЧЕНКО, сертифікована медіаторка з досвідом проведення партнерських, організаційних та бізнес-медіацій, супроводження та підготовки переговорів, адвокат, керуючий партнер юридичної фірми, 20+ років успішної юридичної практики
ВАРТІСТЬ ПРОГРАМИ - 72 000 грн.
ОПИС ПРОГРАМИ
Питання першого модуля:
ТРИКУТНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ПЕРЕМОВНИКА.
ТРИ МОДЕЛІ ПРЕГОВОРІВ: З НУЛЬОВИМ РЕЗУЛЬТАТОМ, ТОРГ, ГАРВАРДСЬКА МОДЕЛЬ.
7 ЕЛЕМЕНТІВ ГАРВАРДСЬКОЇ МОДЕЛІ
Гра «Буковель». 7 елементів моделі. Додана цінність і розширення поля для переговорів.
Гра «Ціни на продукцію»: актуалізація роботи з розпізнавання моделей перегорів і з окремими елементами моделі.
РОБОТА З ЕЛЕМЕНТОМ СТОСУНКИ. ДОВІРА. Складові довіри. Види довіри. Робота з ризиками. Стримування і противаги. Що таке хороші гарантії.
Вправа «Жаба і Скорпіон». Відео.
Робота з тригерами. Вправа.
РОБОТА З ЕЛЕМЕНТОМ «ІНТЕРЕСИ». Види інтересів за змістом, часом, спільністю. Різниця між позиціями і інтересами. Комунікаційні інструменти на роботу з інтересами. Об’єктивізація суб’єктивного. Цибулина інтересів.
Вправи на відпрацювання роботи з інтересами.
ІНСТРУМЕНТИ. АКТИВНЕ СЛУХАННЯ. ТЕХНІКИ ПРОДУКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Робота з запитаннями. Види запитань по формі і змісту. Вправа «Туристична агенція».
Баланс тверджень і запитань. Вправа
Інструмент «Перефразування». Вправа.
ГРУПА КОМПЕТЕНЦІЙ «УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ». Симуляція «Крайово-Центрово»
ЕЛЕМЕНТ «АЛЬТЕРНАТИВИ». Різниця між розмовою про ризики і шантажем. Підсилення своїх альтернатив і послаблення альтернатив візаві. BANNA. WATNA. RED LINES. Відео
ЕЛЕМЕНТИ «ОБЄКТИВНІ КРИТЕРІЇ ЯК МІРИЛО СПРАВЕДЛИВОСТІ. ВАРІАНТИ». SMART як інструмент тестування реальності.
Відпрацювання комплексних навичок роботи з сімома елементами моделі в кейсі «Норма» в «Ліричній опері»
ЕЛЕМЕНТ «КОМУНІКАЦІЇ». Робота з припущеннями і пастками сприйняття. Вправи і відео.
ПІДГОТОВКА ДО ПЕРЕГОВОРІВ. Підготовка і програвання ситуації «Більше-менше» (будівництво)
ПЕРШІ ТРИ ХВИЛИНИ ПЕРЕГОВОРІВ: ЖОНГЛЮЄМО ЕЛЕМЕНТАМИ.
Вправа «Друзі на тендері»
Фінальна гра
Питання другого модуля:
ГРУПА КОМПЕТЕНЦІЙ «ВІДНОСИНИ». РОБОТА З ЕМОЦІЯМИ. Гра «10 доларів». Емоції і потреби. Природа емоцій. Розпізнавання емоцій. Гра: «Живопис і комунікація»
Складна розмова: алгоритм підготовки. Проведення складної розмови в кейсі. Вправа.
Брехня в переговорах: причини, розпізнавання, що робити. Відпрацювання навичок в кейсі
Маніпуляція : розпізнавання, причини, протидія. Вправа. Відео
ГРУПА КОМПЕТЕНЦІЙ «ВІДНОСИНИ» . ПРОДУКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ. Пастки сприйняття. Крос культурні причини непорозумінь. Вправа «Чужий серед своїх»
Драбина висновків і упереджень. Вправа.
Симуляція кейсу «Останній бастіон»
ЕЛЕМЕНТ «АЛЬТЕРНАТИВИ»: відпрацювання навичок тестування реальності. Робота з запитанням в альтернативах. Як знайти слабкі альтернативи іншої сторони і правильно про це сказати. Робота з запитаннями в роботі з альтернативами. Вправа «Фармік проти Агріко»
ЕЛЕМЕНТ «ВАРІАНТИ»: Підсилення пропозиції. Інструмент: Аналіз вибору іншої сторони.
МОДЕЛІ ПЕРЕГОВОРІВ: Як «ні» перетворити на «так». Зміна моделі переговорів. Пошук доданої вартості.
Відпрацювання навичок в кейсі «Нічого особистого»
ГРУПА КОМПЕТЕНЦІЙ «ВІДНОСИТИ». СПРИЙННЯТТЯ І ЕМОЦІЇ: ВЗАЄМНИЙ ВПЛИВ. Сила в переговорах. Джерела сили. Відео.
Вправа «Трьохсторонні переговори».
ВПЛИВ ЧЕРЕЗ РОБОТУ З ІНТЕРЕСАМИ. Як сильних гравців зробити партнерами, а слабких партнерів підсилити. Вправа «Задніпрянщина»
ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА ПЕРЕГЛЯД ФІЛЬМУ З ПЕРЕГОВОРІВ
Питання третього модуля:
СІНЕМАТОГРАФ. Аналіз домашнього завдання, фокус на аналіз управління процесом переговорів. Інструмент «Таблиця конфлікту».
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ. БАГАТОСТОРОННІ ПЕРЕГОВОРИ.
Карта відносин. Вправа «Чорний друг».
Багатосторонні переговори: ризики і переваги. Побудова коаліцій. Види коаліцій.
Робота в кейсі «Пристрасті по «ОРІОНУ»
ПРОЦЕС ПЕРЕГОВОРІВ І КОМУНІКАЦІЯ. Робота з інформацією. Вправа «Комбінація»
СІНЕМАТОГРАФ. Інструменти впливу. Перегляд фільму з розпізнаванням інструментів впливу на поведінку сторін. Аналіз причин, що спрацювало. Екологічний вплив.
ПРОЦЕС ПЕРЕГОВОРІВ. ПІДГОТОВКА. ДІАГНОСТИКА ПРОБЛЕМИ. Робота з інструментом діагностики визначення проблеми і побудови можливих сценаріїв.
ОСОБЛИВІ АЛГОРИТМИ ПРОЦЕСУ. ЧОМУ МОЖНА НАВЧИТИС У МЕДІАЦІЇ. Опрацювання навичок роботи у ролі посередника в Кейсі «Біонік ЛТД»
ПОЗИТИВНЕ «НІ» . Як сказати ні так, щоб не зачинити двері.
Фінальна гра.
Пн. | Вт. | Ср. | Чт. | Пт. | Сб. | Нд. |
---|---|---|---|---|---|---|
1
| ||||||
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
| ||||
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|