2baner728x90 souers center en

Топ-5 і навичок медіатора, необхідних в бізнесі

У певний момент розвитку кожен бізнес-лідер стикається з ситуацiю у своєму професійному житті, коли йому доведеться долати напруженість між колегами, проводити складні договірні переговори або управляти конфліктами в офісі.

Ефективні навички переговорів за інтересами та медіації є життєво важливим інструментом для будь-якого лідера в бізнесі, і в той же час, мало хто навчає цим навичкам. На щастя, ми в УЦМ, одні з цих «мало кого», тому сьогодні поговоримо про ТОП-5 навичок медіатора, життєво необхідних в бізнесі. Отже ....


1.Орієнтація на інтереси. Інтереси стоять в основi професії медіатора, навичка по їх коректному виявленню і ретельному дослідженню є базовою компетенцією в медіації. У той же час в бізнесі неправильна орієнтація в інтересах - своїх або чужих, - невірне їх трактування або інтерпретація загрожують великими втратами.

2. Активне слухання. Сучасний бізнес - це багато в чому про те, щоб слухати і чути клієнта, і тільки тi, хто успішно розвинув цю навичку стають дійсно лідерами в бізнесі. Навичка активного слухання - наріжний камінь в роботі медіатора, що полягає саме в «слухати і чути» переговорні сторони. Саме активне слухання дає медіатору можливість вникнути в суть і контекст, зрозуміти інтереси співрозмовника, його потреби і те, як можна найбільш ефективно допомогти сторонам прийти до рішення.

3. Переговорний коучинг. Коучинг - це процес, коли медіатор працює індивідуально з людиною для визначення поточної переговорної ситуації, інтересів і цілей на майбутнє та допомагає осмислити планування способів досягнення цих цілей. Навичка коучингу дуже корисна і на за межами медіації. Вона може використовуватися для підготовки до переговорів і надзвичайно ефективна в тому, щоб допомогти сторонам перейти від вузького мислення до більш широкого і відкритого. Це дозволяє розглядати більше інформації, ніж початкові припущення і думки про ситуацію. У розв'язанні конфліктів в бізнесі багато ситуацій вимагають більше, ніж просто переговорів. Коучинг може допомогти в складних, високорівневих і тривалих конфліктах. В арсеналі медіатора - безліч різних моделей коучингу, і використання цього досвіду незамінне у веденні ефективних бізнес переговорів і досягнення стійких домовленостей, а також для профілактики конфліктів в бізнес-середовищі.

4. Мислення поза рамками. Позитивне мислення, самовідчуття і поведінка важливі при вирішенні конфліктів незалежно від виду спору і залучених людей. Успішний процес медіації вимагає певного рівня уваги та фокусу на позитивних елементах того, що відбувається. Окрiм іншого це досягається шляхом застосування фреймінгy і рефреймингу, перефразування і переформулювання, а також інших технік роботи зі змістом. Це дозволяє всім залученим в ситуацію особам подивитися на те, що відбувається під іншим кутом, спонукає їх до більш креативного мислення, і, як наслідок, до більш ефективних бізнес-рішень, що є фундаментом сучасного бізнес-лідерства.

5. Побудова Довіри. Встановлення довіри є чи не найважливішою навичкою медіатора, що прокладає стежку до подальших переговорниx успіхiв. Міжособистіснa довірa є складною матерією, з тим паче, коли йдеться про бізнес і гроші. Довіра складається принаймні з трьох аспектів: 1) Віра в те, що інша сторона буде діяти доброcoвicно; 2) Уразливість, що залежить від сумлінності іншоï сторони; а також 3) Взаємозалежність, де сумлінність одного нерозривно пов'язана з сумлінністю іншого. Довіра є багатовимірнoю і залежить від контексту і роботи з ним. Медіатори навчені працювати з різними формами довіри і опору до неï, а отже ця навичка здатнa допомогти як почати вибудовувати базовy довірy, так і відновлювати довіру вже втраченy або таку що похитнулася. І тільки при наявності стійкoï довіри можна забезпечити, щоб прийняті бізнес-рішення були працездатними і стійкими.

Календар подій

Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
1
2
3
4
5
6
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Вхід до Ресурсного центру (en)

Новини

РОЗШИРЯЄМО ГОРИЗОНТИ СПІВПРАЦІ: МЕМОРАНДУМ З ГРУПОЮ ВИПУСКНИКІВ УЦМ

02.03.2020
Підписано Меморандум про співпрацю між Українським Центром Медіації в особі Єрьоменко…

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

Підпишіться на розсилку

Subscribe

Contact Information


Ukraine, Kyiv, Voloska 8/5 str.
4 NaUKMA building, 4th floor
tel.:+38 (044) 490-66-35
fax:+38 (044) 425-77-81
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Any part of these materials cannot be reflected or used in a different way
in any other form without a written consent of the people who possess copyright.

© 2009, Ukrainian Mediation Center
[UMC], kmbs