Ми не можемо контролювати світ, втім можемо управляти своїми емоціями!
Ми так хочемо контролювати те, що відбувається, події, поведінку і реакції інших людей. Так хочеться на щось спертися!
Але правда в тому, що ми не можемо контролювати світ, об'єктивну реальність.
Ми можемо тільки навчитися регулювати свої емоції.
І саме з розвитку емоційної компетентності починаються зміни у взаєминах з іншими.
Рішення конфліктів засновано на двох найважливіших правилах.
?Перше правило - повага
Повага - ключовий принцип продуктивної взаємодії. Повага до себе і до іншої сторони. А все, що далі, - вже алгоритм прояви цієї поваги, який приведе до вирішення конфлікту.
Щоб отримувати задоволення і користь від відносин, необхідно розуміти свої кордони. Знати свої інтереси і вміти відстоювати їх, не порушуючи кордонів іншої людини.
?Правило друге - розпізнавати емоції
Другий принцип при врегулюванні конфлікту - визначити, чого в ситуації більше - емоційної або раціональної складової.
Про що ви сперечаєтесь?
У вас різні точки зору на одну й ту ж ситуацію, або це вже явне невдоволення один одним і у кожного з'являються критичні судження щодо іншого?
Це дуже важливий момент, від якого буде залежати фокус вашої уваги.
Повний текст статті сертифікованого медіатора і тренера медіаторів, заступника керівника Українського Центру Медіації при Києво-Могилянській бізнес-школі Ольги Шепель читайте за лінком: https://talks.happymonday.com.ua/reshenie-konfliktov/
![Український центр медіації [kmbs]](/images/design/2022/logo_ucm_en.jpg)


