Мета програми: допомогти співробітникам компаній навчитись розпізнавати, розуміти та управляти власними емоціями та емоціями інших людей за наявності конфліктів та суперечок, для досягнення необхідних результатів; сприяти розумінню природи конфліктів та алгоритмів вирішення конфліктних ситуацій в робочому середовищі.
Для співробітників: курс пропонує поради та практичні рекомендації для ведення важких перемовин; пояснює, як впоратись зі спробами ухилення від суперечок та сильними емоціями всіх учасників конфлікту; розглядає кейси складних ситуацій, які виникають в середині компанії, а також багато практичних вправ на розуміння на управління власними емоціями.
Для компанії: надані співробітникам компанії впродовж навчання знання, навички та інструменти управління своїми емоціями і емоціями інших людей , ефективних способів вирішення конфліктів та ведення складних дискусій дозволить знизити негативний вплив суперечок на репутацію і діяльність компанії в цілому, а також підвищить якість і ефективність комунікації всередині компанії та зовні з клієнтами, партнерами компанії тощо.
Структура програми:
1-й день – Розуміння суті емоцій
Перший день буде присвячено наступним питанням:
2-й день – Ваш власний конфлікт: самосвідомість та самоконтроль
В другий день розглянемо:
3-й день – Емпатія та управління відносинами
В третій день навчимося:
Вартість: 8 200 грн. (без ПДВ)
Контактна особа: Ніконорова Ольга
(044) 490 66 35; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Пн. | Вт. | Ср. | Чт. | Пт. | Сб. | Нд. |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
11
|
13
|
14
| ||
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|