Український Центр Медіації (УЦМ)

1. Попередня безкоштовна телефонна консультація, триває 30-45 хвилин.

Ви, наш клієнт, звертаєтесь до Українського Центру Медіації (УЦМ) будь-яким зручним для Вас способом. З Вами зконтактує наш координатор з питань проведення медіації і розробки дизайну способів вирішення конфлікту для проведення безкоштовної телефонної консультації.
На цій консультації Ви коротко описуєте ситуацію, а наш координатор розповідає про особливості процесу медіації і разом ви вирішуєте, чи можливе врегулювання спору переговорним шляхом.

 

2. Базова платна консультація, триває 1-1,5 години.

В процесі базової консультації Клієнт отримує відповіді на всі питання від координатора-медіатора стосовно процесу медіації. Медіатор разом з клієнтом аналізують спірну ситуацію, вирішують необхідність і можливість залучення другої сторони спору до процесу переговорів (медіації), обговорюють інтереси клієнта і можливі методи вирішення спору, розробляють варіанти співпраці, узгоджують час і ресурси, необхідні для вирішення спору.
Далі клієнт або намагається врегулювати спір самотужки, або разом з медіатором, користуючись ресурсами УЦМ.
У разі позитивного рішення обох сторін щодо участі у процедурі медіації, сторони підписують угоду про застосування медіаційних технологій в вирішенні спору, а також угоду про конфіденційність.

3. При подальшій співпраці, УЦМ надає клієнту різні види послуг з врегулювання спорів:

  • Залучення другої сторони до процесу медіації - вирішення спору шляхом переговорів за участю медіатора

Це один із найскладніших етапів медіації. Треба подолати недовіру опонента до медіації і налаштувати його на співпрацю з Вами в процесі медіації для пошуку прийнятних рішень і врегулювання спору

  • Медіація - переговори двох сторін спору і медіатора, як організатора процесу.

Одна медіаційна сесія триває від кількох годин до одного робочого дня. В процесі медіації при професійній роботі медіатора і співпраці сторін спору знаходяться прийнятні і вигідні для клієнта рішення. Змінюється ставлення клієнта до предмету спору, формуються навички самостійного вирішення таких спорів в майбутньому.

  • Узгодження медіаційної (заключної) угоди між сторонами після закінчення медіації

Це важливий етап, на якому медіатор, застосовує професійні підходи, щоб протестувати кінцевий варіант рішення сторін на реалістичність і узгоджує терміни виконання зобов’язань сторонами.

  • Допомога в складанні «медіаційної угоди», як юридичного документу, для посвідчення нотаріусом, або для подачі як «мирової угоди» до суду
  • Дистанційні (човникові) переговори через медіатора з кожною стороною окремо

Цей метод застосовується, коли сторони спору не можуть, або не бажають спілкуватись напряму з різних причин. Тоді наш представник спілкується з кожною стороною окремо один, або декілька разів для виявлення інтересів і знаходження максимально прийнятного для нашого клієнта рішення.

  •  Підготовка клієнта до переговорів за інтересами (Гарвардська модель переговорів)

Цей метод дозволяє надати клієнту необхідні знання та інструменти для переводу переговорів з «0» результатом у переговори за інтересами, та ефективного їх проведення для обох сторін.

  • Підготовка клієнта УЦМ до складних переговорів.

Метод застосовується, коли залучення іншої сторони спору до переговорів неможливе фізично, небажано для Вас, або Вам необхідна конфіденційність звернення до медіатора. На цій стадії Ви з медіатором аналізуєте різні варіанти поведінки опонента, розробляєте сценарії для кожного варіанта. Готуєте максимально вагомі аргументи для досягнення Ваших інтересів в процесі переговорів. Аналізуєте кращі і гірші альтернативи вирішення спору. Обраховуєте варіанти можливих рішень.

  • Участь медіатора в переговорах в якості консультанта, або Вашого представника.

Медіатор готується разом з Вами до переговорів. Виступає на Вашому боці, використовує медіаційні технології для максимального задоволення Ваших інтересів в процесі переговорів з опонентом, або групою опонентів.

  • Консультативна допомога клієнту в суді з застосуванням медіаційних технологій.

Коли Ваша справа уже в суді, консультація і супровід медіаторів допоможе проаналізувати ситуацію, поведінку опонентів, переконати суд і опонентів в рішенні, що максимально Вас влаштовує. Можливо вдасться відкласти суд для проведення медіації і врегулювання спору через «мирову угоду»

Метод співпраці вибирається залежно від складності ситуації, висновків медіатора і за згодою клієнта.

  • Участь медіатора в переговорах в якості консультанта, або Вашого представника.

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
19
20
21
22
30
31

Вхід до Ресурсного центру

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs