укрengрус
Альтернативне вирішення спорів і конфліктів
Контактна інформація

Україна, Київ, вул. Волоська 8/5

4 корпус НаУКМА, 4 поверх

 

Тел.:+38 (044) 490-66-35

Факс:+38 (044) 425-77-81

E-mail: mediation@kmbs.com.ua

ПнВтСрЧтПтСбНд
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
  

Програми та події 
  • 11.07.2016

    Базові навички медіатора: Другий модуль

    Впроваджується медіаторами, акредитованими в СEDR [3 дні]. Другий модуль "Професіоналізація медіатора"
  • 20.07.2016

    Базові навички медіатора: Перший модуль

    Програма спрямована на відпрацювання учасниками навичок ефективного медіатора, який: Вміє створювати сприятливу для медіації атмосферу Сприяє спілкуванню та взаємодії сторін Досконало володіє навичками ведення процесу Встановлює та підтримує ефективну робочу структуру медіації Керує процесом та етапами медіації Досконало володіє навичками опрацювання змісту домовленостей (робота з інтересами, альтернативами, об’єктивними критеріями) Допомагає сторонам напрацьовувати рішення та рухатися до врегулювання спору Є рушійною силою переговорів та сприяє їх просуванню через активну взаємодію зі сторонами
  • 14.09.2016

    Емоційна компетентність менеджера

    Мета програми: допомогти співробітникам компаній навчитись розпізнавати, розуміти та управляти власними емоціями та емоціями інших людей за наявності конфліктів та суперечок, для досягнення необхідних результатів; сприяти розумінню природи конфліктів та алгоритмів вирішення конфліктних ситуацій в робочому середовищі.
  • 26.09.2016

    Базові навички медіатора: Другий модуль

    Впроваджується медіаторами, акредитованими в СEDR [3 дні]. Другий модуль "Професіоналізація медіатора" Завдання програми: · Подальший розвиток в учасників навичок медіації, зокрема дослідження інтересів, перефразування, робота з цифрами тощо; · Вдосконалення застосування навичок кожним учасником шляхом надання індивідуального зворотного зв’язку; · Оцінка набутих навичок.
  • 13.10.2016

    «Бізнес-медіатор» (Wirtschaftsmediator/in (IHK) Набір 4

    Навчальна програма дасть можливість учасникам кваліфіковано і професійно працювати медіаторами у бізнес-середовищі. Для цього вони отримують знання про основоположні методи і прийоми медіації, які особливо стосуються менеджменту та трудової діяльності, а також солідні фахові знання про бізнес-медіацію, теоретичні та пізнавальні основи з міждисциплінарних та міжнародних питань. Особистий досвід поглиблюється та аналізується за допомогою рольових ігор, роботи у групах, супервізії та інтервізії. Зміст програми побудований на етичних і фахових принципах Федерального об’єднання «MEDIATION e.V. (ВМ)», Німеччина.
Новини 


Підпишіться на розсилку
  • Головна сторінка
  • Друк

    Медіація - це метод вирішення спорів із залученням посередника (медіатора), який допомагає сторонам конфлікту налагодити процес комунікації і проаналізувати конфліктну ситуацію таким чином, щоб вони самі змогли обрати той варіант рішення, який би задовольняв інтереси і потреби усіх учасників конфлікту. На відміну від формального судового чи арбітражного процесу, під час медіації сторони доходять згоди самі – медіатор не приймає рішення за них.

    Український Центр Медіації (УЦМ) започаткований при Києво-Могилянській Бізнес Школі з метою створення інституції, яка б стала рушійною силою для розвитку альтернативних способів вирішення спорів в Україні шляхом проведення навчання і надання послуг дійсно незалежних медіаторів.

    Найбільшу цінність для нас складає репутація УЦМ як організації, що діє

    •     Професійно: ми надаємо послуги якісно і відповідально
    •     Неупереджено: всі наші клієнти отримують рівні можливості
    •     Незалежно: наші медіатори самодостатні і вільні від стороннього впливу

     

    Фільм про медіацію, номінант міжнародного конкурсу CEDR AWARDS (відзнятий УЦМ за підтримки IFC)

    Завантажити файл (291 МБ)

       

     

    Останні статті