Alternative ways of resolving conflicts
MoTuWeThFrStSu
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
  

Programs and Events 
  • 14.09.2016

    Емоційна компетентність менеджера

    Мета програми: допомогти співробітникам компаній навчитись розпізнавати, розуміти та управляти власними емоціями та емоціями інших людей за наявності конфліктів та суперечок, для досягнення необхідних результатів; сприяти розумінню природи конфліктів та алгоритмів вирішення конфліктних ситуацій в робочому середовищі.
  • 26.09.2016

    Базові навички медіатора: Другий модуль

    Впроваджується медіаторами, акредитованими в СEDR [3 дні]. Другий модуль "Професіоналізація медіатора" Завдання програми: · Подальший розвиток в учасників навичок медіації, зокрема дослідження інтересів, перефразування, робота з цифрами тощо; · Вдосконалення застосування навичок кожним учасником шляхом надання індивідуального зворотного зв’язку; · Оцінка набутих навичок.
  • 13.10.2016

    «Бізнес-медіатор» (Wirtschaftsmediator/in (IHK) Набір 4

    Навчальна програма дасть можливість учасникам кваліфіковано і професійно працювати медіаторами у бізнес-середовищі. Для цього вони отримують знання про основоположні методи і прийоми медіації, які особливо стосуються менеджменту та трудової діяльності, а також солідні фахові знання про бізнес-медіацію, теоретичні та пізнавальні основи з міждисциплінарних та міжнародних питань. Особистий досвід поглиблюється та аналізується за допомогою рольових ігор, роботи у групах, супервізії та інтервізії. Зміст програми побудований на етичних і фахових принципах Федерального об’єднання «MEDIATION e.V. (ВМ)», Німеччина.
  • 20.10.2016

    INTEREST BASED NEGOTIATIONS

    I module
  • 02.11.2016

    Training "Features of family mediation"

News 
  • 14.04.2016

    Переговоры со стейкхолдерами: техники медиации

    Рано или поздно, но любой проджект-менеджер сталкивается с необходимостью проведения переговоров с заинтересованными сторонами/стороной и необходимостью вовлечения в проект команды. Не всегда переговорщики способны понять и мотивировать друг друга, порой они заходят в тупик, в худшем случае столкновение интересов сторон приводит к конфликту.
  • 06.04.2016

    Майстер-клас з емоційного інтелекту

    Навіть коли ми не підозрюємо про наявність у нас будь-яких емоцій (почуттів), вони присутні та формують наш стан і настрій.
  • 21.03.2016

    Воркшоп в місті Ірпінь

    10 березня 2016 відбувся воркшоп в місті Ірпінь


Subscribe
  • Головна сторінка
  • Print

    Mediation -  is a dispute resolution method in which an intermediary (mediator) helps the parties to a conflict establish a process of communication and analyze the conflict situation in a way that allows them to make a decision on their own that would satisfy their interests and needs. In contrast with a formal judicial or arbitration procedure, the parties reach an agreement voluntarily during mediation – the mediator doesn’t make a decision for them.

    Ukrainian Mediation Center (UMC) was set up under the auspices of the Kyiv-Mohyla Business School to be the driving force behind the development of alternative dispute resolution mechanisms in Ukraine, by providing training and making available the services of independent mediators.

    Our greatest value is the reputation of UMC as an organization whose activities are based on:

    • Professionalism: we provide high quality services in a responsible manner
    • Impartiality: all our clients have equal opportunities
    • Independence: our mediators are financially self-sufficient and free from external influence

     

    We offer you a film about mediation, nominee in the international competition CEDR AWARDS (filmed by UMC with the support of IFC)

    Download file (291 MB)

       

    Last articles