УЦМ пропонує програми з переговорів та медіації.

Основна мета – напрацювання навичок проведення переговорів , в т.ч. з участю посередника (медіатора).
Навчання проводиться тренерами, які пройшли тренінги для тренерів і є членам и міжнародної мережі тренерів CEDR (Великобританія), акредитовані як медіатори CEDR в рамках спільного проекту Міжнародної фінансової корпорації (Світовий банк) і kmbs, а також мають досвід проведення медіацій у комерційній, організаційній. сімейній сферах.
Серед наших випускників - представники Білорусі, Казахстану, Молдови, Таджикистану, Росії.
Якщо Ви обираєте навчальний заклад або тренера для отримання кваліфікації медіатора, ми Вам радимо поцікавитися, де і як отримана кваліфікація тренера з медіації, і чи має тренер належний досвід проведення медіацій.

 

Завантажити "Пам’ятка клієнту. Як витратити свої гроші і час таким чином, щоб отримати якісну послугу"

Курс «Базові навички медіатора» [2 модулі по 3 дні] буде особливо корисним для тих, хто має намір надавати послуги в якості незалежного медіатора, а також надавати послуги з позасудового вирішення конфліктів як «collaborative lawyer», незалежні консультанти.

Дата проведення програми: 11-13 грудня (1 модуль) та 22-24 січня (2 модуль).

 

Програма спрямована на відпрацювання учасниками навичок ефективного медіатора, який:

  • Вміє створювати сприятливу для медіації атмосферу
  • Сприяє спілкуванню та взаємодії сторін
  • Досконало володіє навичками ведення процесу
  • Встановлює та підтримує ефективну робочу структуру медіації
  • Керує процесом та етапами медіації
  • Досконало володіє навичками опрацювання змісту домовленостей (робота з інтересами, альтернативами, об’єктивними критеріями)
  • Допомагає сторонам напрацьовувати рішення та рухатися до врегулювання спору
  • Є рушійною силою переговорів та сприяє їх просуванню через активну взаємодію зі сторонами

Дати проведення:  26 -27 червня 2017р.

Основні питання програми:

Особливості проведення прямих консультацій дітей в сімейних медіаціях;

Основні моделі роботи медіаторів для прямого консультування дітей;

Шість стадій прямого консультування дітей в шлюборозлучних процесах;

Типові реакції дітей різного віку на розлучення батьків;

Ролі, які можуть брати на себе діти і стратегії, які допомагають їм справлятися з конфліктом батьків.

Дата проведення програми: 23-25 жовтня 2017р.

Програма в рамках напрямку "People Management" (Управління людьми) про управління відносинами й конфліктами в організації (3 дні).

Програма "Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів" - буде особливо корисним для менеджерів, які відповідають за оптимізацію витрат на управління конфліктами в компаніях, мотивацію персоналу та беруть участь у складних розмовах в компанії.


Мета програми:

  • Надати знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються
  • Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін
  • Відпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами
  • Сформувати у учасників розуміння, що застосування медіаційних компетенцій заощаджує час менеджера, покращує мотиваційний клімат в організації, підвищує вірогідність самостійного виконання досягнутих домовленостей, що в цілому впливає на зменшення вартості конфлікту для компанії і підвищення її конкурентоздатності

Програма задумана і впроваджується як тренажер для тих, хто бажає вдосконалити свої навички переговорів і розширити поле своїх можливостей.

Старт програми - 8 лютого 2018р. 

Особливості програми 

Розроблена на основі Гарвардської переговорної моделі з урахуванням специфіки України та власного досвіду викладачів з проведення переговорів за інтересами, в т.ч. як посередники (медіатори).

Спрямована на отримання знань по моделі переговорів за інтересами, відпрацювання навичок роботи з елементами моделі, відпрацювання технік перемовників, а також відпрацювання навичок управління процесом переговорів.

Навчальна програма дасть можливість учасникам кваліфіковано і професійно працювати медіаторами у бізнес-середовищі. Для цього вони отримують знання про основоположні методи і прийоми медіації, які особливо стосуються менеджменту та трудової діяльності, а також солідні фахові знання про бізнес-медіацію, теоретичні та пізнавальні основи з міждисциплінарних та міжнародних питань. Особистий досвід поглиблюється та аналізується за допомогою рольових ігор, роботи у групах, супервізії та інтервізії. Зміст програми побудований на етичних і фахових принципах Федерального об’єднання «MEDIATION e.V. (ВМ)», Німеччина.

Дата проведення програми: 20-22 листопада 2017р.

Мета програми: допомогти співробітникам компаній навчитись розпізнавати, розуміти та управляти власними емоціями та емоціями інших людей за наявності конфліктів та суперечок, для досягнення необхідних результатів; сприяти розумінню природи конфліктів та алгоритмів вирішення конфліктних ситуацій в робочому середовищі.

Для співробітників: курс пропонує поради та практичні рекомендації для ведення важких перемовин; пояснює, як впоратись зі спробами ухилення від суперечок та сильними емоціями всіх учасників конфлікту; розглядає кейси складних ситуацій, які виникають в середині компанії, а також багато практичних вправ на розуміння на управління власними емоціями.

Для компанії: надані співробітникам компанії впродовж навчання знання, навички та інструменти управління своїми емоціями і емоціями інших людей , ефективних способів вирішення конфліктів та ведення складних дискусій дозволить знизити негативний вплив суперечок на репутацію і діяльність компанії в цілому, а також підвищить якість і ефективність комунікації всередині компанії та зовні з клієнтами, партнерами компанії тощо.

Програму спрямовано на відпрацювання учасниками навичок ефективного сімейного медіатора. 

Дата проведення програми: 16-18 жовтня 2017р.

Учасники:

випускники базового рівня програм по медіації.

 

Завдання програми:

  • Надати учасникам ширше бачення щодо можливих способів вирішення сімейних конфліктів
  • Відпрацювати навички ефективно вирішувати сімейні спори,враховуючи потреби дітей та родини як цілісної системи
  • Ознайомити із післямедіаційним супроводом вирішеного конфлікту
  • Створити умови для індивідуальної підготовки медіаторів та ефективного розвитку комунікативних компетенцій учасників

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
4
5
6
7
8
9
10
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Вхід до Ресурсного центру

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs