Конфлікт – це завжди прямі або непрямі збитки для організації.

Розвиток медіаційних компетенцій у співробітників дозволяє в кризових ситуаціях знаходити справедливе для кожного рішення, яке виконується добровільно у 80% випадків, що суттєво сприяє підвищенню продуктивності роботи та є вдалою профілактикою саботажу в компанії.

Корпоративні програми з медіації та переговорів актуальні, якщо

  • ви маєте потребу розвинути компетенції співробітництва для пошуку додаткової цінності 
  • компанія зацікавлена вибудувати систему, яка перетворює конфлікт на конструктивний процес пошуку рішення проблеми
  • в компанії є конфлікти, які гальмують процес розвитку компанії
  • в компанії планується запуск масштабних змін, реорганізацій та трансформацій
  • керівникам та ключовим членам команди треба підвищувати компетенції ведення переговорів та оволодіти новими методами

Календар подій

Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
4
5
6
7
8
9
10
18
19
20
21
25
26
27
28
29
30
31

Новини

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

ПЕРЕГОВОРИ ЗА ІНТЕРЕСАМИ

01.07.2019
62981246 2632335800128533 6586171682279391232 o
« А що для вас важливо?»,- вже не третій день навчання розпочав дослідження інтересів…

Підпишіться на розсилку

Subscribe

Contact Information


Ukraine, Kyiv, Voloska 8/5 str.
4 NaUKMA building, 4th floor
tel.:+38 (044) 490-66-35
fax:+38 (044) 425-77-81
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Any part of these materials cannot be reflected or used in a different way
in any other form without a written consent of the people who possess copyright.

© 2009, Ukrainian Mediation Center
[UMC], kmbs