Базові навички медіатора, 3 модуль

Категорія:
Програми професійного розвитку
Дати
2020-12-17 10:00 - 2020-12-20 17:30
Місце проведення
Kiev
E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ОФФЛАЙН + ОНЛАЙН ФОРМАТ, на ваш вибір.

МЕТА ПРОГРАМИ  - професіоналізація медіатора.

ЧОМУ КОРИСНО ВЗЯТИ УЧАСТЬ?

  • • Участь дає можливість поглибити і розвинути навички медіатора, а також
  • • збільшити години навчання для тих, хто хоче мати підтверджені сертифікатом 90 годин навчання медіації відповідно до Основних засад навчання базовим навичкам медіатора http://namu.com.ua/ua/info/mediators/sfrsvrk-iafaey-ravarrya-baisvyp-ravynap-pyeekakhsua/

ДЛЯ КОГО ПРОГРАМА: випускники програм по медіації  УЦМ, а також інших  закладів, акредитованих НАМУ

ФОРМАТ   НАВЧАННЯ:   4   дні   з   10:00   до   17:30.                                                                                                      
Програмою передбачено виконання аналітичних домашніх завдань.

УВАГА!!  У другому та/або  третьому дні програми можна брати участь окремо, як у  окремих тренінгах.  Вартість участі  за один день складає  3500 грн


СПЕЦІАЛЬНІ УМОВИ УЧАСТІ:

Ретельна підготовка до модуля і виконання домашнього завдання, необхідного для ефективної участі у програмі.
Для участі потрібно мати базу навчання медіації мінімум 24 години.

СЕРТИФІКАТ: для випускників УЦМ двох модулів буде видано сертифікат на 90 годин участі в програмі підготовки медіаторів (з яких 54 години - практичні).
Для випускників інших інстутуцій – видається сертифікат про проходження програми підвищення кваліфікації медіатора на 42 години (з яких 25 годин - практичні). Сертифікат відповідає Основним засадам навчання базовим навичкам медіатора (розроблені разом Проектом USAID «Нове правосуддя» і Національною Асоціацією медіаторів України).

Тренери модуля: Єрьоменко Г., Шепель О., Тютюн О., Насирова С.

ТЕМИ МОДУЛЯ:

Перший день (Шепель О.)

  • Робота з емоціями. Що таке емоції, емоційні стани та їх різновиди. Навіщо медіатору знати та вміти розрізняти емоції. Вплив емоцій на прийняття рішень людьми в конфліктних ситуаціях.
  • Зв'язок емоцій з потребами людини. Як медіатору використовувати цю інформацію і працювати з нею в процесі медіації.
  • Практикум: Техніки управління емоціями під час медіації
  • Медіабельність спору. Практикум з визначення справ на медіабельність
  • Проведення попередніх зустрічей. Широкий практикум: відпрацювання навичок проведення попередніх зустрічей.

Другий день (Єрьоменко Г., Шепель О.)

  • Робота з таблицею конфлікту ( на базі виконаного домашнього завдання).
  • Як від скарг перейти до тем. Практикум: відпрацювання навичок по формулюванню тем. -
  • Перехід від формулювання тем до роботи з інтересами. Дослідження інтересів сторін. Симуляція.
  • Робота з фінансовими питаннями на етапі роботи з інтересами і пошуку варіантів рішень: алгоритми розподілу майна партнерів, подружжя, спадкування тощо. Практикум: відпрацювання навичок по розподілу майна
  • Практикум: робота з інтересами і  цифрами на етапі дослідження і при переході до фази пошуку варіантів рішень

Третій день (Єрьоменко Г., Тютюн О.)

  • Законодавчі і нормативне аспекти, пов’язані з  проведенням медіації
  • Документальне оформлення процесу медіації: які документи потрібні на кожному етапі медіації (угода на медіацію, угода про конфіденційність, документи, пов’язані  з  історією клієнта,  угода за наслідками медіації)
  • Електронний документообіг
  • Практикум по відпрацюванню навичок роботи з документами

Четвертий день (Єрьоменко Г. , Насирова  С.)

  • Відпрацювання навичок роботи з запитаннями в процесі медіації (по формату, змісту, етапам). Практичні завдання.
  • Практикум: Симуляції медіації: поглиблення навичок. Акцент на  застосуванням навичок роботи з запитаннями в  багатосторонньому кейсі.
  • Маркетинг та специфіка просування складних послуг (послуг медіації, юридичних та консультативних послуг).
  • Розглянемо 4 можливі моделі просування послуг медіації, обговоримо рівні зрілості ринку на прикладі послуг медіації та ринку юридичних послуг.
  • Детально розберемо 5 каналів просування, які працюють для ринків складних послуг
  • На практиці відпрацюємо основні компоненти презентації складних послуг, роботу з аргументацією при типових запереченнях, розглянемо кейси успішних сайтів компаній, які просувають складні послуги.

 


ДАТИ:
17-20 грудня 2020 р.

ТРИВАЛІСТЬ МОДУЛЮ: 4 дні, з 10.00 до 17.30

ВАРТІСТЬ: 10 600 грн. без ПДВ

РЕЄСТРАЦІЯ: https://ukrmediation.com.ua/ua/kalendar-navchan-ta-podii/157-bazovi-navychky- mediatora-3-modul/reiestratsiia

 
 

Всі дати

  • від 2020-12-17 10:00 до 2020-12-20 17:30
 

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
2
3
4
8
9
10
11
16
20
21
22
23
24
25
29
30

Новини

РОЗШИРЯЄМО ГОРИЗОНТИ СПІВПРАЦІ: МЕМОРАНДУМ З ГРУПОЮ ВИПУСКНИКІВ УЦМ

02.03.2020
Підписано Меморандум про співпрацю між Українським Центром Медіації в особі Єрьоменко…

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА, ЛИПЕНЬ 2019

01.07.2019
5d11ce52ea5413690c6995495cd90945
«Якщо у Вас немає глибин, які у Вас можуть бути висоти?» - К. Юнг Програма Базові навички…

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: СКЛАДОВІ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

01.07.2019
4e3540dbf407785323c6168f2dc50104
● Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? ● Як уникнути…

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs