Базові навички медіатора, 3 модуль

 Реєстрація закінчена
 
13
Категорія:
Програми професійного розвитку
Дати
2021-06-02 10:00 - 2021-06-05 18:00
Місце проведення
Kiev
E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ОФФЛАЙН + ОНЛАЙН ФОРМАТ, на ваш вибір.

МЕТА ПРОГРАМИ  - професіоналізація медіатора.

ЧОМУ КОРИСНО ВЗЯТИ УЧАСТЬ?

  • • Участь дає можливість поглибити і розвинути навички медіатора, а також
  • • збільшити години навчання для тих, хто хоче мати підтверджені сертифікатом 90 годин навчання медіації відповідно до Основних засад навчання базовим навичкам медіатора http://namu.com.ua/ua/info/mediators/sfrsvrk-iafaey-ravarrya-baisvyp-ravynap-pyeekakhsua/

ДЛЯ КОГО ПРОГРАМА: випускники програм по медіації  УЦМ, а також інших  закладів, визнаних НАМУ

ФОРМАТ   НАВЧАННЯ:   4   дні   з   10:00   до   17:30.                                                                                                      
Програмою передбачено виконання аналітичних домашніх завдань.

УВАГА!!  У другому та/або  третьому дні програми можна брати участь окремо, як у  окремих тренінгах.  Вартість участі  за один день складає  3500 грн


СПЕЦІАЛЬНІ УМОВИ УЧАСТІ:

Ретельна підготовка до модуля і виконання домашнього завдання, необхідного для ефективної участі у програмі.
Для участі потрібно мати базу навчання медіації мінімум 24 години.

СЕРТИФІКАТ: для випускників УЦМ двох модулів буде видано сертифікат на 90 годин участі в програмі підготовки медіаторів (з яких 54 години - практичні).
Для випускників інших інстутуцій – видається сертифікат про проходження програми підвищення кваліфікації медіатора на 42 години (з яких 25 годин - практичні). Сертифікат відповідає Основним засадам навчання базовим навичкам медіатора (розроблені Національною асоціацією медіаторів України в межах проекту USAID в рамках Програми «Нове правосуддя»).

Тренери модуля: Єрьоменко Г., Шепель О., Тютюн О., Насирова С.

ТЕМИ МОДУЛЯ:

Перший день (Шепель О.)

  • Робота з емоціями. Що таке емоції, емоційні стани та їх різновиди. Навіщо медіатору знати та вміти розрізняти емоції. Вплив емоцій на прийняття рішень людьми в конфліктних ситуаціях.
  • Зв'язок емоцій з потребами людини. Як медіатору використовувати цю інформацію і працювати з нею в процесі медіації.
  • Практикум: Техніки управління емоціями під час медіації
  • Медіабельність спору. Практикум з визначення справ на медіабельність
  • Проведення попередніх зустрічей. Широкий практикум: відпрацювання навичок проведення попередніх зустрічей.

Другий день (Єрьоменко Г., Шепель О.)

  • Робота з таблицею конфлікту ( на базі виконаного домашнього завдання).
  • Як від скарг перейти до тем. Практикум: відпрацювання навичок по формулюванню тем. -
  • Перехід від формулювання тем до роботи з інтересами. Дослідження інтересів сторін. Симуляція.
  • Робота з фінансовими питаннями на етапі роботи з інтересами і пошуку варіантів рішень: алгоритми розподілу майна партнерів, подружжя, спадкування тощо. Практикум: відпрацювання навичок по розподілу майна
  • Практикум: робота з інтересами і  цифрами на етапі дослідження і при переході до фази пошуку варіантів рішень

Третій день (Єрьоменко Г., Тютюн О.)

  • Нормативно-правові аспекти, пов’язані з  проведенням медіації
  • Документальне оформлення процесу медіації: які документи можуть складатись на кожному етапі медіації (угода на медіацію, угода про конфіденційність, документи, пов’язані  з  історією клієнта,  угода за наслідками медіації)
  • Електронний документообіг
  • Практикум по відпрацюванню навичок роботи з документами

Четвертий день (Єрьоменко Г. , Насирова  С.)

  • Відпрацювання навичок роботи з запитаннями в процесі медіації (по формату, змісту, етапам). Практичні завдання.
  • Практикум: Симуляції медіації: поглиблення навичок. Акцент на  застосуванням навичок роботи з запитаннями в  багатосторонньому кейсі.
  • Маркетинг та специфіка просування складних послуг (послуг медіації, юридичних та консультативних послуг).
  • Розглянемо 4 можливі моделі просування послуг медіації, обговоримо рівні зрілості ринку на прикладі послуг медіації та ринку юридичних послуг.
  • Детально розберемо 5 каналів просування, які працюють для ринків складних послуг
  • На практиці відпрацюємо основні компоненти презентації складних послуг, роботу з аргументацією при типових запереченнях, розглянемо кейси успішних сайтів компаній, які просувають складні послуги.

 


ДАТИ:
2-5 червня 2021 р.

ТРИВАЛІСТЬ МОДУЛЮ: 4 дні, з 10.00 до 17.30

ВАРТІСТЬ: 10 600 грн. без ПДВ

РЕЄСТРАЦІЯ: https://ukrmediation.com.ua/ua/kalendar-navchan-ta-podii/157-bazovi-navychky- mediatora-3-modul/reiestratsiia

 
 

Всі дати

  • від 2021-06-02 10:00 до 2021-06-05 18:00
 

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
6
11
12
13
15
17
18
19
20
21
22
28
29

Новини

Базові навички медіатора, 2 модуль (грудень 2020 рік)

22.12.2020
"Алгоритм, мистецтво, імпровізація: БНМ2" - такими словами можна охарактеризувати якість…

Дев’ятий щорічний форум суддів і медіація

18.12.2020
На панелі, присвяченій альтернативним методам вирішення спорів, цікаво було зустрітися з…

МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАТИ ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ РЕАЛЬНИХ МЕДІАЦІЙ

23.11.2020
Випускники програм з медіації часто цікавляться де можна отримати досвід проведення…

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs