2baner728x90 souers center

Навіщо впроваджувати практику медіації в своєму бізнесі?

Перше що хочеться відзначити, бізнесу не варто боятися звертатися до медіації, адже в порівнянні з розглядом справи в суді процедура примирення має набагато більше переваг. Вже багато разів сказано, що медіація - це економія часу і коштів, збереження конфіденційності та, навіть, порятунок від можливого банкрутства.


Наприклад, адвокат і медіатор з ФРН Штефан Шмідт-Йохум на дискусійному заході «Вирішення спорів, пов'язаних з бізнесом, шляхом медіації в Німеччині та Україні» згадав, що в 70% випадків мирне вирішення суперечок призводить до позитивного результату. «В арбітражному провадженні цей відсоток значно менше. Наприклад, в США більше 80% підприємств мають досвід звернення до процедури медіації та вважають її оптимальним засобом врегулювання суперечок», - підкреслив пан Шмідт-Йохум.

У той же час Американська арбітражна асоціація повідомила, що більше 85% всіх суперечок, що надходять на медіацію, призвели до врегулювання. В останні кілька років компанії визнають цінність медіації та реалізують програми, щоб скористатися нею в повній мірі. Багато компаній створили програми управління конфліктами або корпоративні програми вирішення спорів на підприємстві, які використовують медіацію. Наприклад, під час так званої «Паніки 2000 року» дюжина багатонаціональних корпорацій, включаючи Bank Of America Corp., General Mills Inc., Phillip Morris USA, The Coca-Cola Co., Bell South Corporation і United Parcel Service of America Inc., об'єднавшись з зусиллями Інституту з вирішення спорів прийшли до використання медіації замість судових розглядів для вирішення спорів, що виникали через повальні комп'ютерні збої в 2000 році.

Останні дані підтримують зростаючу тенденцію в корпоративній Америці до медіації як пріоритетного засобу досудового або позасудового врегулювання спорів. Опитування, проведене Корнельським університетом в 1000 закладах США, показав, що переважна кількість опитаних - 87% респондентів вважають за краще медіацію, а також що 73% респондентів включили впровадження медіації в тій чи іншій формі в свій бізнес-план.

Провідні компанії Великобританії також все більш схиляються до медіації - вже понад 20% переглядають свою політику вирішення спорів відповідно до недавніх досліджень, проведених Herbert Smith LLP.

Практика зарубіжних корпорацій показує, що внутрішні корпоративні програми медіації можуть принести значну віддачу. Наприклад, компанія Toro, виробник професійного обладнання для обслуговування будинків і домоволодінь, повідомила, що «вона не брала участі в судовому процесі або слідстві з 1994 року» завдяки своєму медіаційному підходу до управління конфліктами. До того, як Toro Co. впровадила свою власну програму вирішення спорів в 1992 році, вартість середнього випадку судового розгляду в Toro Co. становила понад 47 200 долл. США.

Протягом 80-х років Toro Co. готувалася до судового розгляду шість-вісім разів на рік і вигравала 82% випадків, але це було питанням величезних фінансових витрат. Торо Co. не єдина компанія, яка знайшла успішну формулу у використанні медіаційних процедур. Компанія фінансових послуг Wells Fargo змінила свої депозитні і банківські карткові контракти, щоб впровадити в них застосування медіації в спорах з клієнтами.

Це лише мала дещиця з безлічі прикладів впровадження практики медіації в бізнесі, але ці приклади красномовно вказують, що медіація для бізнесу - це майбутній успіх, процвітання і збереження добробуту на довгі роки.
Підготовлено за матеріалами Harvard Negotiation Law Review

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
2
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
24
26
27
28
29

Вхід до Ресурсного центру

Новини

Відеозапис події "Які навички необхідні для успішної карʼєри медіатора в 2024 році?"

05.02.2024
Для всіх, хто хотів, але не зміг бути з нами, відеозапис події з Галиною Єрьоменко. Про…

FRAUENEMPROWERMENT

10.11.2023
Есслінген-на-Неккарі, земля Баден Вюртемберг, Німеччина. Тут завершився 9-місячний проект…

ФРАНКФУРТ: 31ий СВІТОВИЙ ФОРУМ ЦЕНТРІВ МЕДІАЦІЇ

20.07.2023
Запрошувати українців виступити все ще є модною традицією Але хочеться сподіватися, що…

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

+380 (97) 436 05 77 (telegram, viber)
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.
© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs