Конфлікт – це завжди прямі або непрямі збитки для організації.

Розвиток медіаційних компетенцій у співробітників дозволяє в кризових ситуаціях знаходити справедливе для кожного рішення, яке виконується добровільно у 80% випадків, що суттєво сприяє підвищенню продуктивності роботи та є вдалою профілактикою саботажу в компанії.

Корпоративні програми з медіації та переговорів актуальні, якщо

  • ви маєте потребу розвинути компетенції співробітництва для пошуку додаткової цінності 
  • компанія зацікавлена вибудувати систему, яка перетворює конфлікт на конструктивний процес пошуку рішення проблеми
  • в компанії є конфлікти, які гальмують процес розвитку компанії
  • в компанії планується запуск масштабних змін, реорганізацій та трансформацій
  • керівникам та ключовим членам команди треба підвищувати компетенції ведення переговорів та оволодіти новими методами

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Календар подій

Новини

Відеозапис події "Які навички необхідні для успішної карʼєри медіатора в 2024 році?"

05.02.2024
Для всіх, хто хотів, але не зміг бути з нами, відеозапис події з Галиною Єрьоменко. Про…

FRAUENEMPROWERMENT

10.11.2023
Есслінген-на-Неккарі, земля Баден Вюртемберг, Німеччина. Тут завершився 9-місячний проект…

ФРАНКФУРТ: 31ий СВІТОВИЙ ФОРУМ ЦЕНТРІВ МЕДІАЦІЇ

20.07.2023
Запрошувати українців виступити все ще є модною традицією Але хочеться сподіватися, що…

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

+380 (97) 436 05 77 (telegram, viber)
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.
© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs