Емоційний інтелект: складова ефективної взаємодії професіонала з клієнтами

Програми професійного розвитку
Дати: 22 лютого - 23 лютого

Телефон:
+38 (097) 436 05 77
E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Допомагаючи іншим - забуваємо про себе. Але для складних розмов з клієнтами, нам потрібно спочатку подбати про свій емоційний ресурс.

 

Програма буде корисною тим, хто працює зі складними ситуаціями і клієнтами, особливо для:

???? керівників та власників бізнесу

???? спеціалістів, які працюють з клієнтами

????керівників лінійних підрозділів і команд

????HR-фахівцям

????юристам

???? медіаторам

???? працівників медичних та освітніх закладів

????представників інших сервісних індустрій

 

Формат: офлайн Київ, дводенний тренінг.

Структура: загальна тривалість 12 годин (без урахування перерв) + 3 години на індивідуальне опрацювання. Навчання включає як базову теоретичну інформацію, так і практичні вправи, роботу з відео, взаємодію в групах.

Що ви отримаєте в результаті програми?

✅ навчитесь розпізнавати емоції та розуміти їх причини;

✅ навчитесь виражати емоції в екологічний спосіб, без шкоди для себе та інших;

✅ навчитесь розуміти внутрішні мотиви своїх дій;

✅ зрозумієте як не вигорати на роботі;

✅ знайдете стратегії відновлення сил після потрясінь;

✅ навчитесь легше знаходити спільну мову будь з ким та взаємодіяти з іншими на засадах партнерства.

Опис програми:

▪Концепція емоційного інтелекту (EQ). Поняття, елементи EQ.

▪Вплив EQ на життя та професійну діяльність.

▪Емоції та емоційні стани, їх різновиди та вплив на прийняття рішень та поведінку в конфліктах.

▪Емпатія як запорука побудови стосунків.

▪Вплив фільтрів та упереджень на якість комунікації.

▪Модель усвідомленої комунікації.

▪Самопізнання та саморефлексія як ключ до розуміння інших.

▪Робота зі своїми емоціями та емоціями інших людей, тригерами і конфліктогенами.

▪Техніки роботи з емоціями та побудова довіри в процесі комунікації.

▪Профілактика емоційного вигорання.

▪Проактивність та асертивність як способи управління власним життям.

▪Стратегії відновлення ресурсного стану.

▪Резильєнтність як стратегія виживання в умовах гібридних загроз. ▪Практики, що сприяють розвитку EQ.

Вартість:  11 000 грн.

????Тренінг проводить: Марина Саєнко, сертифікована тренерка з розвитку

SOFT SKILLS, тренерка Українського центру медіації, адвокатка та керуюча партнерка Адвокатського об’єднання "ЗАКОН ПЕРЕМОГИ", бізнес-медіаторка Промислово-торгівельної палати Мюнхена та Верхньої Баварії.

 

Всі дати


  • від 22 лютого 00:00 до 23 лютого 00:00
 

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

+380 (97) 436 05 77 (telegram, viber)
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.
© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs