Базові навички медіатора

Програми професійного розвитку
 Реєстрація закінчена
 
6
Дата: 21 червня

E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА (ОНЛАЙН)

Знати, вміти, діяти це значить:

  • Розвинути вміння бачити, чути, відчувати те, що не можуть інші
  • Розуміти, де ресурс для домовленості, коли інші кажуть, що це неможливо
  • Знати і вміти застосовувати комунікаційні інструменти, бо всі вже переконалися, що слово - це сила
  • Використовувати спеціальний (медіаційний ) формат, який забезпечує 80% успіху в переговорах за участю посередника
  • Перетворювати конфлікт на ресурс: від конфлікту людей до суперництва ідей

Спеціально для нових умов, в яких ми всі знаходимося:

Ціна: 1 модуль - 8 000 грн, 2 модуль - 5 430 грн

* можна сплачувати одним рахунком за всі модулі або помодульно

20% прибутку йде на підтримку наших ЗСУ і гуманітарні проекти

Старт: 26 березня 2024

Формат:
онлайн; заняття 3 рази на тиждень - вт, чт 16:00-20:00, сб 10:00-14:00,

1 модуль: 26 березня - 6 квітня, 2 модуль: 16 - 27 квітня

ДЛЯ КОГО:

  • Для юристів,     психологів,     менеджерів, консультантів, які хочуть зробити диверсифікацію портфеля своїх послуг і створити точку унікальності для клієнта
  • Для всіх, хто хоче бути привабливим для клієнта, жадаючого, щоб йому надавали ту послугу, яка йому потрібна, а не ту що «можеться»
  • Для тих, хто хоче отримати професійну і глибоку кваліфікацію медіатора, адже у нас навчають найкращі
  • Для тих, хто хоче стати партнером сильної організації і потрапити в список «collaborative lawyer» УЦМ
  • Для тих,  кому     важливо  потрапити  в     Клуб випускників УЦМ: ми любимо своїх випускників, які після закінчення програми стають нашими партнерами!

ЦІННІСТЬ ПРОГРАМИ:

  • Практична складова, орієнтованість на результат. У нас немає безнадійних учасників.
  • Отримана кваліфікація допоможе надавати послуги в якості незалежного медіатора, а також надавати послуги з позасудового вирішення конфліктів.
  • Отримані навички можуть використовуватися не тільки в медіації, а і в переговорному процесі. Ми через це пройшли, і знаємо як це працює.

ЯК ДОСЯГАЄТЬСЯ ЯКІСНИЙ РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ:

  • Висока кваліфікація тренерів, які мають по декілька міжнародних акредитацій
  • 12 років успішного досвіду і 3 тисячі випускників. Більшість, хто зараз навчає, навчалися у нас. Вчиться у Вчителів!
  • Сфокусованість на практичній складовій, вправах та рольових іграх у малих групах з індивідуальним зворотнім зв’язком від викладачів. Приділятиметься час окремо кожному з учасників відповідно до їх потреб.
  • Близько 80% другого модуля відведено під симуляції конфліктів в різних сферах діяльності.

 

ПРОГРАМА СПРЯМОВАНА НА ВІДПРАЦЮВАННЯ УЧАСНИКАМИ НАВИЧОК ЕФЕКТИВНОГО МЕДІАТОРА, ЯКИЙ МАЄ КОМПЕТЕНЦІЇ РОБОТИ ЗІ ЗМІСТОМ ПРОБЛЕМИ, УПРАВЛІННЯ СТОСУНКАМИ І УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ МЕДІАЦІЇ, ЗОКРЕМА:

  • Вміє створювати сприятливу для медіації атмосферу
  • Сприяє спілкуванню та взаємодії сторін
  • Досконало володіє навичками ведення процесу
  • Встановлює та підтримує ефективну робочу структуру медіації
  • Керує процесом та етапами медіації
  • Досконало володіє навичками опрацювання змісту домовленостей (робота з інтересами, альтернативами, об’єктивними критеріями)
  • Допомагає сторонам напрацьовувати рішення та рухатися до врегулювання спору
  • Є рушійною силою переговорів та сприяє їх просуванню через активну взаємодію зі сторонами

 

ПЕРШИЙ МОДУЛЬ

ЗАВДАННЯ ПЕРШОГО МОДУЛЮ:

  • Надати учасникам ширше бачення щодо можливих способів вирішення конфліктів
  • Відпрацювати навички ефективно вирішувати спори за один або декілька днів
  • Навчити додавати вартості спорам через допомогу сторонам віднайти комерційно привабливі для них рішення
  • Підготувати до надання консультацій щодо варіантів та методів можливого застосування інших технік ефективного розв’язання спорів

 ЗМІСТ ПЕРШОГО МОДУЛЮ

  • Дослідження процесу медіації як такого та ролі медіатора у цьому процесі
  • Трикутник Компетенцій медіатора. Роль медіатора. Трикутник: сила-право-інтерес
  • Порівняльні характеристики медіації з іншими способами вирішення спорів
  • Структура та етапи процесу. Формулювання тем для обговорнення. Дослідження інтересів
  • Робота з інтересами: види, зміст, техніки
  • Робота з альтернативами: зміст, техніки
  • SMART в медіації
  • Відпрацювання необхідних комунікаційних навичок (робота із запитаннями, позитивна мова, віддзеркалювання, рефрейминг, тест на реальність, перефразування та ін.)
  • Відпрацювання технік, що допомагають сторонам перенести фокус уваги зі своїх позицій на взаємно прийнятні для обох (усіх) сторін рішення

МЕТОДИКИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ: презентації, аналіз відео, вправи, симуляції кейсів (вже с першого дня навчання!!)

 

ДРУГИЙ МОДУЛЬ

ЗАВДАННЯ ДРУГОГО МОДУЛЮ:

  • Подальший розвиток в учасників навичок медіації, зокрема дослідження інтересів, перефразування, робота з цифрами, пастки медіатора тощо
  • Вдосконалення застосування навичок кожним учасником шляхом надання індивідуального зворотного зв’язку під час симуляцій, яких на другому модулі буде до 80% часу

 ЗМІСТ ДРУГОГО МОДУЛЮ

  • Модуль направлений на розвиток конкретних навичок медіатора, отриманих на першому модулі. Зокрема, глибше опрацювання спеціальних тем:
  • Формулювання тем для обговорення (це не так просто!)
  • Робота з цифрами
  • Робота з візуалізацією: фліпчарт як кращий друг медіатора!
  • Допомога сторонам у переході від з’ясування позицій до переговорів
  • Подолання розбіжностей (скорочення розриву між позиціями)
  • Заохочення сторін до вироблення варіантів та рішень для виходу з конфлікту (мозковий штурм)
  • Невербальні комунікації
  • Управління часом
  • Аналіз, узагальнення підсумування інформації, отриманої в ході дослідження
  • TIPS для медіаторів

 

ВИКЛАДАЧ

 

КАТЕРИНА НАРОВСЬКА, медіатор, тренер, супервізор, фасилітатор, юрист. Засновник, Почесний член, Президент Національної асоціації медіаторів України. Партнер «Sensе 2 Sensе Communication».

 

СЕРТИФІКАЦІЯ

Учасники отримають сертифікат Українського Центру Медіації та Києво-Могилянської Бізнес Школи [kmbs] про закінчення базового курсу (90 годин, з яких 54 практичних) після проходження трьох модулів програми (інформація про 3 модуль програми - посилання). Сертифікат відповідає Основним засадам навчання базовим навичкам медіатора (розроблені разом Проектом USAID «Нове правосуддя» і Національною Асоціацією медіаторів України http://namu.com.ua/ua/info/mediators/sfrsvrk-iafaey-ravarrya-baisvyp- ravynap-pyeekakhsua/) та Закону України "Про медіацію" і дає право на самостійне проведення медіацій та участі у спеціальних професійних курсах.

 

УЧАСНИКИ

Не висувається жодних інших вимог до учасників, окрім їх бажання активно навчатися у групі за допомогою рольових ігор та інтерактивних вправ. Відсутні також спеціальні вимоги щодо поглибленого знання законодавства і рівня професійного досвіду.

 

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Наталя Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(044) 490 66 35, (097) 436 05 77

 

Всі дати


  • 21 червня
 

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

+380 (97) 436 05 77 (telegram, viber)
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.
© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs