Дата проведення програми: 27 - 29 січня 2020 року.
Програма в рамках напрямку "People Management" (Управління людьми) про управління відносинами й конфліктами в організації (3 дні).
Програма "Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів" - буде особливо корисним для менеджерів, які відповідають за оптимізацію витрат на управління конфліктами в компаніях, мотивацію персоналу та беруть участь у складних розмовах в компанії.
Мета програми:
- Надати знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються
- Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін
- Відпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами
- Сформувати у учасників розуміння, що застосування медіаційних компетенцій заощаджує час менеджера, покращує мотиваційний клімат в організації, підвищує вірогідність самостійного виконання досягнутих домовленостей, що в цілому впливає на зменшення вартості конфлікту для компанії і підвищення її конкурентоздатності
Формат проведення:
- Задля надання учасникам можливості набути впевненості у використанні практичних навичок,майже 50% програми проводиться в режимі симуляцій спорів. Фабули для спорів побудовані на реальних подіях з досвіду тренерів УЦМ.
- Симуляції будуть супроводжуватися коучингом. Програму проводять три тренери, що створює можливість для кожного учасника отримати індивідуальний зворотній звязок та рекомендації щодо подальшого вдосконалення набутих навичок.
- Симуляційні сесії перемежовуються з груповими дискусіями щодо основних складнощів застосування медіаційних компетенцій: створення і підтримка нейтральності; дотримання конфіденційності процесу (у разі застосування процедури медіації) і результату розв’язання спору; як мати справу зі складними співробітниками; створення креативних і прийнятних для всіх рішень.
- Програмою передбачено практичні вправи на відпрацювання окремих медіаційних, комунікаційних навичок, а також тест, який дозволяє визначити свій власний управлінський стиль поведінки у конфліктній ситуації.
Що отримають учасники:
- Навчитеся приймати управлінські рішення, поєднуючи інтереси організації і тих менеджерів, які будуть впроваджувати ці рішення в організації;
- Дізнаєтеся, як підвищити якість управління відносинами в організації;
- Створите додаткову добавлену вартість для вашої організації шляхом запровадження більш ефективного менеджменту і відпрацювання рішень, які будуть залишатися актуальними на протязі тривалого часу;
- Збільшите ефективність комунікацій в організації;
- Зможете вирішувати внутрішні довготривалі спори і конфлікти ефективно та швидко, протягом одного дня, що заощадить цінний час менеджерів;
- Навчитеся розпізнавати конфлікти на ранній стадії та здійснювати їх профілактику;
- Зможете розв’язувати складні міжособистісні конфлікти між керівниками, а також між керівниками і підлеглими;
- Навчитеся управляти емоційно складними стосунками з метою послаблення напруги між співробітниками;
- Дізнаєтеся як вибудовувати стосунки з особами, які чинять супротив;
- Навчитесь застосовувати навички медіації та здійснювати фасилітацію процесу конструктивного вирішення питань, що обговорюються;
- Дізнаєтеся як здійснювати консультаційну підтримку інших осіб щодо ефективного застосування медіаційних технік.
Зміст програми
- Визначення конфлікту. Його складові. Види конфліктів в організації. Закономірності розвитку конфлікту
- Складні розмови в організації: що сприяє і заважає результативним переговорам
- Ролі керівника у врегулюванні конфлікту. Переваги і ризики кожної ролі. Самодіагностика свого управлінського стилю поведінки при врегулюванні спору
- Медіація і медіаційні компетенції: зміст, поняття, види
- Роль медіатора: основні засади і принципи. Медіаційні компетенції
- Сфери застосування медіаційних компетенцій в організації, включаючи:
- Вирішення спору з однією з сторін конфлікту
- Медіація в діалозі (за умови особистого залучення у конфлікт)
- Навички ефективних комунікацій
- Фасилітація зустрічей (виробничих нарад, фокус-груп тощо)
- Робота з емоціями
- Захист від недобросовісної поведінки при вирішенні конфліктів. Види недобросовісної поведінки
- Управління процесом відпрацювання рішень з застосуванням медіаційних компетенцій (структура процесу, фази). Сутність кожної фази
- Медіація як елемент системи управління конфліктами в організації
Для кого корисна участь у програмі:
Для менеджерів, які відповідають за ефективне управління людьми в компанії, несуть відповідальність за управляння конфліктами в організації, а також для всіх, хто сприймає ідею медіації або вже застосовує навички медіатора, зокрема для:
- Лінійних менеджерів
- Корпоративних секретарів
- HR-менеджерів
- Бізнес-партнерів
- Бізнес-консультантів
- Консультантів з питань трудових стосунків, тренерів, представників громадських організацій
- Будь-яких фізичних осіб, які прагнуть розвинути свої здібності приймати рішення, які базуються на інтересах учасників переговорів або хочуть побудувати систему управління конфліктами в організації.
Викладачі: медіатори, акредитовані в СEDR (UK)
Галина ЄРЬОМЕНКО, к.ю.н. Керівник та викладач Українського Центру Медіації при Києво-Могилянській Бізнес Школі. Старший науковий співробітник Інституту держави іправа ім. В.М.Корецького НАН України
Ольга ШЕПЕЛЬ, магістр міжнародного менеджменту, психолог-психоаналітик. Заступник керівника івикладач Українського Центру Медіації при Києво-Могилянській Бізнес Школі
Сертифікація:
після успішного проходження навчання учасники отримають сертифікат Українського Центру Медіації та Києво-Могилянської Бізнес Школи [kmbs]
Вартість
10 700 грн. (ПДВ не враховано)
Контактна інформація
Діана Богуш
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
(044) 490 66 35, (097) 436 05 77