Дата проведення програми: 20-22 листопада 2017р.

Мета програми: допомогти співробітникам компаній навчитись розпізнавати, розуміти та управляти власними емоціями та емоціями інших людей за наявності конфліктів та суперечок, для досягнення необхідних результатів; сприяти розумінню природи конфліктів та алгоритмів вирішення конфліктних ситуацій в робочому середовищі.

Для співробітників: курс пропонує поради та практичні рекомендації для ведення важких перемовин; пояснює, як впоратись зі спробами ухилення від суперечок та сильними емоціями всіх учасників конфлікту; розглядає кейси складних ситуацій, які виникають в середині компанії, а також багато практичних вправ на розуміння на управління власними емоціями.

Для компанії: надані співробітникам компанії впродовж навчання знання, навички та інструменти управління своїми емоціями і емоціями інших людей , ефективних способів вирішення конфліктів та ведення складних дискусій дозволить знизити негативний вплив суперечок на репутацію і діяльність компанії в цілому, а також підвищить якість і ефективність комунікації всередині компанії та зовні з клієнтами, партнерами компанії тощо.

 

Структура програми:

1-й день – Розуміння суті емоцій

Перший день буде присвячено наступним питанням:

  • Що таке емоції, емоційні стани. Навіщо людині знати щось про емоції?
  • Різновиди емоцій, емоційних станів людей, їхній вплив на прийняття рішень в конфліктних ситуаціях;
  • Зв’язок емоцій з потребами людини.

2-й день – Ваш власний конфлікт: самосвідомість та самоконтроль

В другий день розглянемо:

  • Концепцію емоційного інтелекту, його складові; з’ясуємо, яку роль грає емоційний інтелект у взаєминах та прийнятті рішень;
  • Емоційні стани; алгоритм управління власними емоціями та емоціями інших людей у конфліктній ситуації;
  • Різновиди інструментів для аналізу емоцій;

3-й день – Емпатія та управління відносинами

В третій день навчимося:

  • Розпізнавати "емоційні гачки" та ефективно співпрацювати в складних комунікаціях;
  • Використовувати техніки та інструменти для роботи з емоційними станами та уникати типових помилок в процесі комунікації;
  • Вести «складні діалоги»;

 

 

Вартість: 8 200 грн. (без ПДВ)

Контактна особа: Мезіна Наталя

(044) 490 6635; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
4
5
6
7
8
9
10
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Вхід до Ресурсного центру

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs