Цільова аудиторія

Менеджери, власники, проектні менеджери, HR-менеджери, а також всі, хто дотичний до вирішення складних ситуацій в компанії і зовнішній взаємодії.

Зміст програми

  • Конфлікт. Його складові. Види конфліктів в організації. Закономірності розвитку конфлікту
  • Медіація і медіаційні компетенції: зміст, поняття, види
  • Медіаційні компетенції (структура процесу, фази)
  • Медіація в діалозі за умови особистого залучення у конфлікт
  • Конфлікт-коучинг
  • Робота з емоціями
  • Управління процесом відпрацювання рішень
  • Медіація як елемент системи управління конфліктами в організації.

В результаті програми Ви отримаєте:

  • Знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються.
  • Відпрацюєте навички прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін.
  • Відпрацюєте навички ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, між організацією та клієнтами, партнерами.

 01 02

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Календар подій

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
2
3
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
31

Підпишіться на розсилку

Підписатись

Контактна інформація


Україна, Київ, вул. Волоська 8/5
4 корпус НаУКМА, 4 поверх

Тел.:+38 (044) 490-66-35
Факс:+38 (044) 425-77-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Жодна частина матерiалiв не може бути вiдтворена чи використана iншим способом
у будь-якiй формi без письмової згоди осiб, якi мають авторськi права.

© 2009, Український Центр Медіації
[УЦМ], kmbs